Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, mai 04, 2009

Un nou sinonim: WC=La Paul


Am ajuns în București. Să vă explic, sau poate mai încolo, ideea e că după 16 ore de traseu am ajuns în cele din urmă într-un oraș pe care nu îl mai recunosc. Despre asta tot altădată, mai am multe de povestit. În orice caz, ideea era că în țara noastră minunată scatologia este la ordinea zilei. Se poartă reclamele cu probleme legate de fecale. Una e aia cu ”mai nimicul” și alta cu Paul. Rezumat: un puști vrea să facă caca. Evident că în comparație cu domnița constipată, copilul ăsta e parfum. El poate să facă caca. Acum vine șocul: acesta îi comunică mamei că vrea să facă caca la Paul. Ei, asta da lovitură. Cine să fie oare Paul? Acest lucru nu îl vom afla nici până la finele reclamei. Dacă e un puști mai are o scuză, dar ce ne facem dacă Paul ăsta un bătrân libidinos și pedofil pe deasupra. Vreau să fac caca la Paul pentru că la el miroase în budă a Glade Microspray. De căcat, cu alte cuvinte. Mami, vreau să îmi scot mucii din nări, dar vreau să o fac la Sorina. De ce la Sorina. Pentru că ea are o păsărică... în cușcă. Sau. Mami, vreau să mă scarpin în fund. Vreau să mă scarpin în fund la Mihai. De ce la Mihai? Pentru că Mihai are o coadă de mătură. S-au schimbat vremurile. Pe vremea mea se spunea că vreau la cutare pentru că are un joc nou pe consolă, că are video, mașinuțe... Acum s-au schimbat timpurile. Am devenit mai sensibili, suntem gata de mari compromisuri pentru un miros plăcut, pentru o senzație unică. Și prin reclama asta am mai reușit ceva. Am compromis încă un nume propriu, de data asta Paul. A fost Dorel, l-am fumat, ba chiar am ajuns să le spunem Dorel tuturor celor simpatici. Acum a venit rândul lui Paul. Another one bites the dust.

În altă ordine de ideiSuntem noi mai căcăcioși de felul nostru? Priviți reclama și constatați cu ochii voștri. Un arbitru din România a făcut căcălică pe el în timpul meciului. Și noi ne văităm că suntem intoxicați cu reclame scatologice. Ce mult s-a schimbat România de un an de zile, de când n-am mai văzut-o. Au apărut problemele la sfincter. Sau la rozetă. Cineva mai mare cred că ne-a cam lărgit orificiul...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...