Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, mai 18, 2009

De ce ne-am dori să ajungem ca Oana Cuzino?

Dimineaţă, ca de obicei mă uit la Răzvan şi Dani. Îl văd pe Chirilă, când să schimb postul nişte tineri vorbesc despre perspectivele lor, planurile lor, bla bla bla. Tânărul e mai cu capul pe umeri, vrea să se facă actor, ştie că va fi cam sărăcuţ, dar el asta vrea, şi la fel una dintre fete, care visează la ASE. Cealaltă vrea să facă marketing ca să calce pe urmele tatălui ei, barosan cu firmă de export-import. Profilul fetei mi-e clar, şi totuşi mă ambiţionez să mă uit mai departe.

Întrebare cheie. Aveţi vreun model în viaţă? Şi răspunde întreţinuta: Oana Cuzino. Răzvan rămâne şi el perplex. Mă ciupesc, cred că nu am auzit bine. Vrei să faci marketing, să administrezi cu succes firme de import-export şi îţi doreşti să ajungi ca Oana Cuzino? Adică ce? Completează întreţinuta: apare la televizor şi are şi un ziar. La ora asta singura idee care îmi vine în cap este aceea de "femeie îngrijită", mai mult nu pot să debitez cu privire la Oana Cuzino. De ce nu ca Gabriela Adameşteanu, care are şi un ziar, pe care îl administrează impecabil, are şi premii literare cu carul şi şarm... Ea nu, ca Oana Cuzino. Pe care, în paranteză fie zia am văzut-o cu luni în urmă într-un magazin şi despre a cărei carisma pot să spun că e zero. Era cu fetiţa, un copil plin de ifose şi de posibilităţi. Noua generaţie de realizaţi. De ce ne-am dori să ajungem ca Oana Cuzino?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...