Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, mai 14, 2009

Gheizerele Bucureştiul


Iată-mă întors din periplul bucureştean cu tolba plină de paradoxuri pe care mă grăbesc să vi le împărtăşesc. În acest post o să vă spun câteva vorbe despre gheizerele Bucureştiului, deoarece sunt convins că de aşa ceva nu aţi mai auzit. Prin urmare, Bucureştiul are şi el câteva astfel de focare de jet, care, periodic îşi arată personalitatea. Paradoxul de faţă este plasat pe Iancu de Hunedoara, vizavi de Stadionul Dinamo şi a fost surprins în miezul zilei. Evident că treceau oameni care priveau uimiţi cţteva clipe, după care treceau mai departe, ce era de făcut. Unul s-a oprit la auzul gheizerului dar cred că era mai mult înfuriat pe aparatul meu de fotografiat, prin urmare a zăbovit vreme de câteva minute bune până când a luat hotărârea de a merge mai departe. Spre norocul meu eu unul terminasem de fotografiat, altfel probabil aş fi fost pus în imposibilitate. De fapt, supărarea mare cred că era cauzată de faptul că acest gheizer artificial este întreţinut din banii locatarilor zonei aferente.

Sau poate că deranjante sunt semnele de circulaţie din imagine, care i-ar putea deruta pe minunaţii şi vigilenţii şoferi bucureşteni. Una peste alta, parol dacă am văzut oraş mai boem ca Bucureştiul 2009. Orice vrei să faci, faci. Libertate, neică...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...