Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, mai 15, 2009

Abducted by Icră în vremuri de criză

Revin cu episodul 2 de la nunta Anei cu Răzvan, cu o istorisire simplă pe care eu, în fantezia ce mă caracterizează am făcut-o să pară complicată. Aşadar, la ora 23.15 s-a furat mireasa. Până aici am putea spune că lucrurile se desfăşurau în deplină normalitate. Eu cu Biţă, responsabili cu momentul adevărului: se pune naşul faţă în faţă cu pantoful miresei. Zis şi făcut. Gigi la mare înălţime, fremătând să procure sticla de whisky şi trabucul solicitat pentru răscumpărare, cu legătura de mărar mai greu şi în cele din urmă imposibil, Răzvan respiră uşurat, mai era mult până la miezul nopţii, ce mai, toate în grafic. Şi acum momentul care îmi dă frisoane şi acum, când mi-l amintesc. Icră, cunoscut şi sub numele de "Pielefină", la masa noastră, îi transmite nevesti-mi complice că poate ar trebui să fure şi ei mirele. Răzvan furat. Asta e o variantă la care nu m-aş fi putut gândi niciodată. Şi acum, fantezia mea cu devierea pe timp de criză.

Se fură mireasă. Se fură şi mirele. Gata, hoţii au rezolvat problema cu tacâmul. Alţii se gândesc să profite şi ei. Fură hoţii. Hoţii de gradul doi îşi rezolvă tacâmul, câtă vreme hoţii primordiali ajung la fundul tezaurului. Invidioşi, răpitorii de gradul trei îi răpesc la rândul lor pe hoţii hoţilor. Hoţii de gradul trei îşi rezolvă tacâmul, câtă vreme hoţii primordiali şi secunzi ajung la fundul tezaurului. Nu o mai lungesc, deja seamănă cu "Ridichea uriaşă". Până la urmă toţi se răpesc între ei, trece de miezul nopţii, naşul este absolvit, mirele este răpit, chelnerii zvântă toată mâncarea, nu mai e nimeni de sunat pentru a cere răscumpărarea. Prizonierii sunt eliberaţi. O nuntă de criză. Vă mai zic de Icră, în posturile următoare, dar cu ţârâita deoarece este periculoasă administrarea acestui personaj cu ochi languroşi fără sfatul medicului.

Nunta a fost oricum, minunată. De aici poate fantezia mea adiacentă. Dacă era cu hopuri ar fi trebuit să povestesc factual întâmplările. Aşa, mă limitez la salata de icre...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...