Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

duminică, martie 01, 2009

Iliescu, un nume pentru un ideal

Zău dacă nu sunt pe cale să enunţ un adevăr absolut: moartea reuşitei este constanţa. Mai citesc odată, de această dată schimbând topica: constanţa este moartea reuşitei. Acum pe bune, merge şi cu exemple: de câte ori la rând credeţi că ar reuşi Ronaldinho să lovească transversala porţii, ca în reclamă? Neimportant. Trage o dată şi pe urmă din nou la următoarea eclipsă. Aşa şi eu, făra să îmi supraexploatez muza şi aici trimiterea mea e clară, pentru cunoscători la Nick Cave şi scrisoarea către MTV când a refuzat în felul acesta premiul, iată că scriu mai rar şi, personal cred că mai inedit.

Să trecem la subiect. Nu aţi mai auzit de multă vreme nimic despre Ion Iliescu. Ei bine, iată, acolo unde mă aşteptam mai puţin, hop şi ”prezidentul”. ”Is the way Iliescu think about the rich, garbage....” Neocom... E vorba despre un still din seria a 2-a NYPD Blue, iar domnul din imagine este evident ”domnul Iliescu”. Tot mă luasem de realizatorii de la Hollywood că nu ştiu să exploateze onomastica română. Ba bine că nu! Evident, nu de pomană sunt fan declarat NYPD Blue, aici avem de-a face cu alţi oameni.

Aşadar, încă o dată să facem rezumatul: domnul Iliescu votat unanim ”king of the poor”. Votaţi rictusul!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...