Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, martie 25, 2009

Feţe cu destin premeditat

Pentru că tot se poartă similitudinile şi se pare că, scumpă la vedere, vedeta sosia a ajuns să câştige şi chiar să trăiască mai bine din mimat, am dat astăzi, cu ajutorul lui Emo Kid peste două fotografii inedite. Asta mă face să mă gândesc că există o premoniţie în facies, ceea ce înseamnă că într-un anumit moment al vieţii ai de ales între două personalităţi, în cazul de faţă: preşedinte sau ucigaş în serie. E ca într-un RPG (role playing game), pe parcursul devenirii tale ca erou poţi să alegi dacă joci de partea forţelor binelui sau ale răului. Eu, de pildă, la Fable, pe care îl ador, am mereu tendinţa să facă măgării, deci să devin un agent al întunericului, ceea ce spune multe despre alter egoul meu pe care, probabil pe la 19 ani l-am părăsit pentru cine sunt astăzi. Ah, era să uit, la 19 ani semănam incredibil de mult cu Fuego...



Să revin însă la postul de faţă. Prima imagine este Ted Bundy, nu Al Bundy pentru necunoscători iar pentru cei înnebuniţi să tragă concluzii onomastice de genul: "Emilia Popescu este fiica Stelei Popescu", ei bine, nu este nici tatăl, vărul, fratele şi nici soţul lui Al Bundy. La vârsta aceea, conform teoriei conspiraţiei, cu o educaţie pe măsură Ted ar fi avut toate şansele să se dezvolte în cel ce câţiva ani mai târziu avea să devină preşedintele SUA, în poza de mai jos. Nu a fost să fie, şi totuşi, iată că faciesul Bundy a avut câştig de cauză. Priviţi cum arăta fostul preşedinte al SUA în tinereţe. Similitudinea între cele două imagini este despărţită de o lamă de cuţit, parol dacă vă mint...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...