Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, ianuarie 10, 2011

Robin and the Backstabbers scumpi la vedere dar ieftini la auzire

Probabil că nu v-am informat la timp cu privire la trupa care în ultima vreme îmi violentează CD Playerul din maşină aşa că o fac acum: Robin And the Backstabbers. Ei sunt inculpaţii care m-au convins că cu cât o ducem mai prost la nivel economic şi social cu atât începem să strălucim în arte. Se duce dracului cadrul organizat, controlat şi cenzurat şi ne ies trubadurii şi truverii la lumină. "Vânătoarea Regală" este favorita mea, dar sincer, nici "Iguana..." nu e de lepădat. Cum băieţii ăştia îşi ţin însă prestaţiile live de calitate sub cheie mai ceva ca mâna dreaptă a lui Cristi Mungiu pe tăviţa playerului de pe care rula "4, 3, 2" mă văd nevoit să vă ofer spre ascultare doar înregistrări audio. Bănuiesc că motivul este că încă nu s-au pus de acord cu privire la look-ul oficial. Din surse neoficiale pot să vă spun că încă se pariază pe imaginea acestora. Unii spun că se vor costuma în Batman, alţii în Robin. De îndată ce intru în posesia rezoluţiei finale v-o voi comunica, eventual chiar însoţită de imagini...

ROBIN AND THE BACKSTABBERS - Vanatoarea Regala

Asculta mai multe audio diverse


ROBIN AND THE BACKSTABBERS - Iguana facatoare de minuni (master)

Asculta mai multe audio rock


P.S.

Şi eu care credeam că melodramatic pop-rock e ceea ce cântă Marian Nistor şi grupul vocal instrumental Savoy. Revin în curând...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...