Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, ianuarie 31, 2011

"The King's Speech" sau Nea Nicu şi Lenuţ(a) în varianta anglo-saxonă...

Da, l-am văzut şi pe ăsta, în regia lui Tom Hooper. Sincer, am avut mari emoţii şi uite, fericire maximă, erau neîntemeiate. În două vorbe, nu e rău şi vi-l recomand din suflet dacă vă e dor de un film britanic. Firth şi Rush fac tot deliciul filmului, cu o chimie 100% impecabilă. Mici glumiţe tongue in cheek, ceva pastişe shakespeare-iene şi o atmosferă care mie personal mi-a amintit de "Remains of the day". Ca într-o carte bună te pierzi în "The King's Speech", care, e posibil să îţi doreşti să nu se termine prea curând, iar meritul este exclusiv al celor doi şi al Helenei Bonham Carter. În rest, nimic nou în filmul lui Hooper. Dintre Firth (care mi-a foarte drag, cel puţin de la "Fever Pitch" încoace) şi Rush, cred că mai degrabă ar merita Rush Oscarul, dar asta e deja dincolo de putinţa fiecăruia dintre noi...

Am mai aflat că se va bate la Oscar. Le sunt recunoscător britanicilor pentru a fi detronat substanţial din cursa pentru Oscar "The Social Network". De data asta nu mai sunt de partea lui Fincher, poate să îşi ia filmul şi să şi-l bage în valiză...

Şi, să nu uit, mi-a mai plăcut ceva la filmul cu Firth, faptul că povestea în sine este despre doi indivizi care ajung să conducă o ţară, dintre care unul vorbeşte prost şi celălalt profesează fraudulos, pe baza unei diplome inexistente. Şi Ceauşescu zicea "richita" şi Lenuţa avea diplomă de chimie şi ei au ajuns să conducă o ţară...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...