Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, octombrie 05, 2009

Iluminati și iluminatul de Buzău

Trebuie să vă spun asta, trebuie să mă eliberez de teoria conspirației meets teoria haosului, meets urbanizarea forțată. Sa încep cu o povestioară. Se făcea că un reputat om de știință, biolog de renume cu al cărui nume nu vă voi mai încărca memoria se afla ”pe teren”, la cules probe. ”Costumat” ca pe teren. Haine de second hand, cizme de cauciuc și o șapcă caraghioasă pe cap. Oprește la marginea drumul un străin, pune o întrebare în engleză, i se răspunde, apoi continuă conversația în engleză, limbă stăpânită mai bine, i se răspunde și finalizează prin a purta ditamai conversația în limba sa natală, franceza. La final, nemaiputându-și stăpâni uimirea, întreabă disperat: ”Vous etes peisan de cet village?”

Și acum epifania mea. Suntem o țară de eminențe cenușii și mi-e foarte ciudă pentru că de cele mai multe ori nu îmi dau seama de acest lucru. Pur și simplu trec pe lângă acești oameni pe stradă fără să realizez cât pot fi de aproape de noocrație, de adevărul absolut și de revelație. De acum m-am lecuit. Buzăul, il iubesc. Nu îl iubeam până de curând, dar îl recunoșteam. Cârnații de Pleșcoi și covrigii de Buzău. Ei bine, în concediu am mai descoperit ceva. N-o să credeți! Iluminati de Buzău. Da, ei există, de ce n-ar exista. Ba mai mult, they are in the business...

P.S.

Oare care este semnificația ezoterică sau ocultă a sintagmei Happy Pop?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...