Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 09, 2009

Ne apără Poliţia Rutieră chiar de toate?


Lucian Dragan - Politia Rutiera
Asculta mai multe audio Muzica
Iată încă o "bijuterie" a muzicii româneşti, gândită probabil drept şpagă pentru a nu i se ridica domnului Drăgan permisul de către "poliţia rutieră, prezentă pe arteră".

Mă fascinează două versuri de aici:

În primul rând cu această ocazie am aflat că Poliţia Rutieră ne apăra de toate, ceea ce zău dacă ştiam. Aşa stând treaba, la anul, că vara asta a trecut, aş dori să apelez la Poliţia Rutieră să mă apere de nişte ţânţari şi de nişte muşte tembele care parcă văd că iar nu îmi vor da pace. De asemenea, având probleme cu ligamentele aş dori să apelez la domniile lor să îmi apere puţin aceste locuri sensibile, ca să pot să mai joc şi eu fotbal ca omul lipsit de angoase.

Urmează sintagma "radaru-i pozează". Nu domne' ca să ne înţelegem, radaru nu pozează, el filmează. De fapt radaru săracu nu face nimic, el stă, înăuntrul său însă nişte şoricei, mulţi şoricei dau din picioruşe şi învârt rola de film. Pentru înţelesul tuturor. Dacă radaru ar poza, pe cuvântul meu că mai jos de 160 la oră nu aş merge, iar dacă mi s-ar reproşa viteza prin prizma maşinii mele surprinsă în cadru ca o nălucă sigur aş găsi scăpare argumentând pe baza proastei calităţi a aparatului achiziţionat de Poliţia Rutieră.

Nu în ultimul rând ţin să mă opresc la secvenţa cu "mi-i casa în maşină". De fapt nu, nu mai are rost. Mi-am imaginat rapid cum ar sta treaba cu grupul sanitar. Destul.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...