Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, aprilie 28, 2009

De pe cruce, fuga marş!

Da, am înviat şi ce mai înviere, mă gândesc la amicul Gizăs, cum trebuie să fi făcut el în clipa aceea când a realizat că ce era tare brusc i se înmoaie. Nu vă gândiţi la măscări că nu asta era ideea... Mă rog, mă bazam pe naivitatea celor care încă nu mă cunosc, am încercat şi eu, acum să nu facem din asta un capăt de lume, omul cât trăieşte încearcă. Mă refeream precis (eram precis, cu alte cuvinte) la clipa aceea, nanosecunda divină, fericită sau fictivă în care brusc începi să simţi durere, începi să simţi că simţi, fie ea şi durere.

Interludiu muzical:

What you gonna do

You want to get down

Tell me, what you gonna do

Do you want to get down

What you gonna do

You want to get down

What you gonna do

You want to get down

Tell me

Get down on it, get down on it

Get down on it, get down on it

Come on and

Get down on it, get down on it

Get down on it, get down on it

Puţină buimăceală, pe urmă, vascularizat creierul începe să îşi facă de cap (în cap, fireşte!). Deci: sunt aici sus, mă rog, de la căzătură o să mă doară şi poate că îmi voi şi rupe câte ceva, dar acum între a durea şi a nu mai simţi jene, zău că prefer prima variantă. Nu am prea mare mobilitate în mâini şi picioare, dar e mai bine aşa decât cămaşa de forţă. Păi îmi sfâşii nişte cartilagii, nişte muşchi, dar ştiu bine că m-am slobozit, cu cămaşă însă de pomană îmi dizloc câte ceva că tot nu e mare sfârâială. Aviz torţionarilor. Pentru a vă asigura că "pacientul" nu scapă, nu îi permiteţi să îşi întindă aripile, ca o pasăre, pentru că habar nu aveţi ce aripi îi dă perspectiva zborului. Şi am coborât. Ce moale e pământul, ce mişto e gazonul, groapa de nisip, ce dumnezeu o fi acolo, mă rog, mai există şi riscul să dau cu nasul de un căcăluş, dar e mişto, e realmente mişto.

Sunt viu, am revenit printre ceilalţi care dau cu ce au la îndemână: coate, picioare, frişcă. Să cobori de pe cruce de parcă tocmai ar fi luat sfârşit un târg de carte... Adică gata cu emoţiile. Urmează altele şi alte cruci, noroc că la noi sunt multe. Oricum, mă imaginez călare pe o astfel de situaţia. Postapocaliptică făcătură în fotoşop!

Chorus:
What you gonna do
You want to get down
Tell me, what you gonna do
Do you want to get down
What you gonna do
You want to get down
What you gonna do
You want to get down
Tell me

Get down on it, get down on it
Come on and
Get down on it, get down on it
Get down on it, get down on it

Un comentariu:

TheGift.ro spunea...

Am un premiu alb-visiniu pentru tine, presupun ca esti rapidist si o propunere de colaborare, contacteaza-ma te rog pe id-ul thegiftro pentru a te informa cum poti intra in posesia premiului. Numai bine.

P.S: Da si tu drumu la postari ca ai putine optiuni usor utilizabile pentru ca cei ce doresc sa comenteze pe blogul tau.


Pleased to meet you, hope you guess my name...