Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, aprilie 21, 2009

Limba noastră-i o comoară pe alocuri îngropată

Mi-am luat vestă. Trebuia. Dacă m-ar fi oprit poliţia mă alegeam cu o amendă usturătoare pentru că refuz să fiu fosforescent noaptea, ca licuriciul. De ce nu vrei domne să fii licurici? Ştii ceva ce nouă ne scapă? Păi atunci? Luminează-te! Paranteză: l-am văzut pe poliţistul dintr-o comună clujeană beat mangă într-o discotecă rurală. În bezna absolută şi pe ritm de manele, că nu se putea altfel, omul avea două benzi pe stomac şi două pe tali, un fel de love handles pleoştite. Şi dormea fără nici o jenă de başi.

Am luat vesta şi când eram mai gata ca niciodată să arunc plasticul şi instrucţiunile la gunoi ce îmi văd mie ochii? Vesta care ajută la "protejares personale în caz de stricarea maşini. (pentu că sevede de l'a distania)." Spaniolissimo. Mie cel mai mult şi mai mult mi-a plăcut însă faza cu "dacă nu aveţi vă amendează" şi nu în ultimul rând secvenţa în care aceleaşi texte, dar de această dată în limba maghiară erau anunţate prin ovalul cu RO. Ştiam eu că odată cu Uniunea Europeană vom avea de dat o luptă grea pe plan cultural pentru a delimita teritorii care altădată se disputau cu puşca în mână, dar habar nu aveam că o vom câştiga aşa uşor.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...