Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, septembrie 13, 2011

Să ne ferim de oamenii care ne fac urări?


Oamenii fac urări, trebuie să mă obişnuiesc odată cu chestia asta, că nu toţi îmi vor ura ceea ce îmi şi doresc. Vreau să-mi fie bine şi unul îmi urează să am mulţi bani, suficienţi ca să încep să mă îngrijesc de procesiunea funerară ce odată, va urma, pentru că, e important ca toate lucrurile să fie pregătite din timp. Sau altul să am bani ca să îmi pot permite să mă culc şi eu odată cu Pamela de România... Oamenii fac urări, trebuie să mă resemnez. Pe fundamentalişti însă, după cum am mai scris îi evit. Chiar dacă vin cu nectarine. Iată cam de ce:

Salut Nesule’! Vreau de la tine sa nu uiti, in aceste clipe de suferinta, ca inainte de toate si cea mai mare calitate a ta este ca esti ortodox!!! Daca ai posibilitatea, mergi si te roaga Sfantului Nectarie (vindecatorul de boli, cancere) sa te insanatoseasca, dar roagate cu lacrimi, din toata inima. Roagate si Maicii Domnului si cere iertare de la Mantuitorul caci nu intamplator ai primit acestea…Spunea Iov, un personaj din Vechiul testament, cuprins de boala grea: Dumnezeu a dat, Dumnezeu a luat, Dumnezeu fie binecuvantat. Roaga-te neincetat caci sfintii si Maica Domnului fac minuni! Si dovada stau oamenii care au crezut si s-au vindecat. Medicii sunt depasiti, soarta ta este in Mainile Domnului. Nu uita ca NIMIC nu este al nostru, nici corpul , nici creierul , nici faptul ca suntem carismatici ci ale lui DUmnezeu sunt toate, EL ni le-a daruit noua, EL ni le poate lua inapoi…Ale noastre sunt doar pacatele si rautatea..Citeste acatistul Sf Nectarie din Eghina, acatistul tuturor sfintilor…din inima, si Dumnezeu se va milostivi de tine. Dumnezeu sa te ajute, frate intru Hristos!




Frate, frate, dar brânza e pe bani...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...