Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

sâmbătă, iulie 09, 2011

SENZAȚIONAL! - Grecia într-un videoclip sud-coreean


Ok, acum să mă explic. Îmi place să cred că ascult muzică bună. Nu are rost acum să fac o dizertație prin care să dau o minimă șansă de viață manelei, cu toate acestea cred că dacă nu ai prejudecăți și simți muzica nu poți fi evitat de surprize la tot pasul. Iubesc rockul, dar am ajuns aici ascultând muzica mamei, canțonete, opera și muzică simfonică. Evident că de aici până la heavy, gotic și simfonic rock e un pas foarte mic. Mai are ceva loc și alternativul și unul foarte, foarte mic muzica populară românească, moștenire de la bunici. Mai concret Sofia Vicoveanca, Benone Sinulescu (pe care îl cunosc personal și îl iubesc enorm și ca om) și Grigore Leșe. Dar să revin. Aseară am reușit, după o pauză foarte, foarte lungă să revin la filmele sud-coreene și am văzut Cyrano Agency, o prostioară, însă una asiatică și când spun asta țin cont de lipsa de tabuuri, de cameră și nu în ultimul rând de metaforele cinematografice.

Am avut norocul să găsesc pe youtube chiar secvența în care curge Aspri Mera Ke Ya Mas (There Will Be Better Days, Ever for Us), gândită ca un videoclip în film, piesă de pe albumul de suflet al lui Agnes BaltsaSongs My Country Taught Me”) ceea ce îmi spune multe despre cât succes a avut la public această fericită asociere.


Vă invit să o ascultați în paralel cu derularea imaginilor din film și dacă v-a prins ascultați tot albumul. Nu emite pretenții dar s-ar putea să vă bucure.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...