Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, aprilie 05, 2011

I can be hero just for one game

Vă spunem că sunt un tip dotat. Dotat cu E-penis (a se citi Kindle, fireşte). Şi mai sunt şi unul îngrozitor de norocos, pentru că BebeBebe se îngrijeşte nu numai de capul meu dar şi de sănătatea mea fizică, prin urmare, chiar dacă am considerat Kindle-ul cadou de ziua mea de naştere, iată că adevăratul cadou tocmai a venit, şi, bineînţeles tot pe linie de gadget. Aseară tata mi-a zis un banc şi să vedeţi cum se leagă: Două curve. "Ce i-ai cerut, fată lui Moş Crăciun?" Răspuns: "Ce le-am cerut şi celorlalţi clienţi." Probabil că a simţit BebeBebe că şi eu i-aş cere Moşului tot gadgeturi, aşa că s-a grăbit să i-o ia înainte. Cum Xbox aveam a venit rândul senzorului de Kinect, aşa că de duminică seara mai precis am început să mă bâţâi prin sufragerie, spre marea uimire a fiului meu care nu prea poate pricepe "de ce se bate tati cu umbra" sau de ce "ţopăie ca un disperat şi atentează (de data asta cu capul) la integritatea lustrei noastre". Recomand tuturor celor care se gândesc ca printr-un cadou să îi salveze pe sărbătoriţi de criza schimbării prefixului să le dăruiască un senzor Kinect şi dacă nu au în prealabil Xbox, un senzor Kinect cu Xbox-ul aferent. Dacă persoana ce se vrea cadorisită mai este şi colecţionar de obiecte rare, curiozităţi şi vintage, alături de acestea vă sfătuiesc ca pe lângă Adventures, joc care intră în pachet să îi dăruiţi, ca şi în cazul meu "Fighters Uncaged". Dat fiindcă până acum au fost adaptate puţine jocuri pentru Kinect este sănătos să fiţi indulgent cu toate acestea. În foarte scurt timp majoritatea lor vor fi scoase pe piaţă şi posesorii primelor astfel de jocuri se pot considera viitori milionari, în cazul că le-ar surâde să se despartă de jocul-pionier peste vreo câteva decenii. Oricum mă simţeam milionar, dar acum, din perspectiva jocului pe care îl voi vinde în vreo 30 de ani, voi începe să fac research pentru preţuri convenabile la insule. Am spus toate astea pentru că un lucru este cert, pentru moment jocurile sunt incomplete. Câtă vreme tot ce poţi să faci este să fandezi, să ţopăi, să dai cu pumnul sau cu picioarele şi să stai pe ciuci, vei ajunge rapid la concluzia că, chiar dacă cei de la Microsoft i-au bătut încă o dată la fundul gol pe cei de la Wii renunţând la controler şi implementând o grafică demnă de Xbox, mai ai de aşteptat până la adevăratele progrese. Sunt pretenţios, dar mi-ar fi plăcut ca "Fighters Uncaged" să treacă dincolo de Mortal Kombat şi să mă apropie puţin măcar de "WWE Raw"-ul pentru Xbox. Adică dacă mă supără tare un nene, pe care nu prea sunt în stare să îl pun jos să apuc cu maximum de nesfială extinctorul din decor şi să-i ard o perversă. Cum nu se poate, nu îţi rămâne decât să te concentrezi pe mobilitate şi puterea pumnului şi să treci pe rând de toţi adversarii care îţi ies în cale. Se anunţă în curând Star Wars, dar după ce am văzut trailerul, pot spune că tot aşa, dincolo de elementara agresiune fizică şi de mânuirea sabiei laser nimic absolut. Cu toate acestea, şi nu neapărat pentru că am scăpat de luat în mână controllerul, în ceea ce priveşte "metodele de fitness" prefer Kinect-ul Wii-ului şi mai am şi multă răbdare pentru viitoarele jocuri ce vor apărea în 2012. Şi aştept "WWE Raw" pentru Kinect, să îl bat eu cu forţa şi perversitatea mea pe Undertaker şi pe imbecilul ala liliputan de Misterio. Să nu aud pe nimeni că îmi va spune: nu te înfierbânta, ei nu există! Cum să nu existe? Unul e John Cena şi unul a fost The Rock...


Acum pe marginea acestui gadget pentru Xbox aş vrea să întreb retoric dacă mai este cineva care încă e convins că dacă vrea Big Brother nu poate fi la curent cu tot ce mişcă în imediata ta intimitate. Să nu îmi spuneţi mie că numai cablat la Internet cineva ar putea să profite de cele trei camere care te filmează 3D. Am uitat să vă spun că în timp ce joci "Adventures" te vei trezi fotografiat de câteva ori, în timp ce dai totul din tine să baţi maşina. Gândiţi-vă ce stop cadruri s-ar putea face din viaţa voastră intimă. Există însă şi remediul, şi nu neapărat un cearşaf, sau, luat de val şi excitat la culme un chilot proiectat direct pe cele trei camere. Sună morbid, dar scaunul cu rotile vă scapă de ochiul vigilent. Nişte persoane cu handicap, americani evident, s-au trezit să vocifereze că din cauza senzorului de Kinect s-au simţit excluşi din viaţă. Oricât ne-am mişca nu ne vede domne şi pace. Aşadar, dacă stai pe un scaun sau dacă eşti înconjurat de metal nu ai ce căuta în faţa Kinectului. Aviz amatorilor gen Robocop sau Domnu Domnu, cel care păcăleşte Wii-ul şi mă bate de îmi sar capacele stând pe canapea şi flectând doar uşor din încheietură. Aţi auzit Domnu? "Get up, stand up, stand up for your rights." Sau pierzi la masa verde.



Concluzie. Vrei ca motricitatea şi inconştienţa cu care îţi dispecerezi corpul să învingă dexteritatea gamerilor. Vrei să răzbuni istoria? Vrei ca Goliath să îl despice cu sabia sa ca pe un măr pe David? Vrei ca Stallone să îi umilească pe toţi campionii chinezi de ping-pong? Vrei ca Ogică să îl bată pe VanDam? Atunci ia-ţi un Kinect!



You can be hero just for one game!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pe Kindle poti citi peste 50 de ziare romanesti in format mobi, pentru asta ai nevoie de programul Calibre, se instaleaza si se apasa butonul Fetch News-Download

Vasile Sensual spunea...

Mersi de informatie. Faza e ca i-am dezactivat wi-fi-ul pentru a imi asigura o viata cat mai lunga a bateriei. Prefer sa il folosesc strict ca si tableta de scris, pentru citit pe net - orice - mi se pare suficient in momentul asta telefonul cu android. Tocmai asta imi place la kindle, chiar daca suna stupid: o scula buna NUMAI pentru citit. In rest exista alte device-ul.


Pleased to meet you, hope you guess my name...