Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, martie 29, 2011

Maia Morgenstern - femeia secolului XXII procustizată de 90-60-90 şi absolvită de graviditate

Dimineaţa o ştire cu adevărat menită să creeze senzaţie în România. Maia Morgenstern, actriţă şi femeie (de 49 de ani) este din nou gravidă. Întreaga mea zi s-a desfăşurat sub semnul acestui paradox naţional, chemat la ordine de "deci se poate!" Să vă dau un exemplu: sâmbătă seara, m-am dus la culcare cu tristeţe în minte şi în suflet. Nici o victorie pentru Răzvan Lucescu de când este antrenorul Naţionalei României. Astăzi statistica s-a schimbat. Bosnia este descalificată şi pierde cele 3 puncte pe care le câştigase pe drept sâmbătă împotriva naţionalei noastre. Răzvan Lucescu câştigă primele trei puncte. DECI SE POATE!



Tot astăzi visul frumos s-a destrămat. Citesc în presă: UPDATE 12.19: Contactată de reporterii Click!, Maia a infirmat zvonurile că ar fi însărcinată: «Ce-i drept, eu le-am spus tuturor că aşteptăm un nou membru în familia noastră, dar este vorba despre bona mea, care este însărcinată. Eu nu pun botul la aşa ceva, că bona mea, care este de fapt membru al familiei... A mai încercat unul să îşi introducă bona în familie, Jude Law, şi nu prea a convins el pe nimeni. Pe soţie cu atât mai puţin. Trăim mai departe într-un patriarhat oribil. Femeia trebuie să fie fertilă. Femeia grasă este o fiinţă blamabilă. Aşa că Maia Morgenstern îşi "însărcinează" bona fiindcă altfel riscă să se surclaseze recunoscând: nu sunt gravidă, sunt doar grasă! Adoptând un ton cioranian (acum, la câteva zile de la centenarul naşterii sale) aş spune: singura scuză a supraponderalităţii la o femeie este graviditatea!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...