Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, mai 06, 2010

VasileSensual is coming to town!

Așadar, de la clasici citire, mai precis de la Mister Satch and Mister Cros, de mâine, oficial ”I'm gone fishing”. Trei săptămâni de absență de la locul de muncă și de prezență în intravilanul românesc, unde sper să particip și la câteva șezători de ținută, cu mici, bere și patriarhisme și cu destulă muzică bună, dacă e să țin cont că pe 28 mai se prefigurează o șezătoare pe măsură în Piranha, cu scop umanitar, de unde nu vor lipsi trupe dragi nouă: Electric Fence, Mono Jacks, Toulouse Lautrec și nu în ultimul rând Alina Manole, căreia de-abia aștept să îi explic cum se face de luna pătrată se trezește fredonată la birou, de mine și de Reka, taman când conștientul nostru spunea că, gata, am mai parcurs o etapă. Promit însă să revin cu noi informații despre acest eveniment, susținut, deocamdată doar moral de VasileSensual.

Speranța cu privire la întoarcere este că la atunci voi vedea lumea cu alți ochi, aceeași speranță ca la fiecare plecare în concediu. Că ce era rău era din cauza ochilor mei afumați pe care nu mi i-am șters din considerente de cochetărie, să nu zică lumea că Vasile dă apă la șoareci. (Apropo, nu știu dacă v-am mai spus, dar singurele filme la care am plâns vreodată sunt Rocky, toate, culminând cu un adevărat potop pe scenele de final cu aaaaaaaadriaaaaaaaaaaan!) Că oamenii sunt la fel, frumoși, luminoși, altruiști. În trei săptămâni promit să vă comunic dacă mi s-au curățat oglinzile!

În ceea ce privește updatarea blogului, vă asigur că nu s-a schimbat nimic și cu excepția câtorva zile de lipsă a netului voi fi la fel de prezent ca și până acum, de data aceasta de pe poziția de corespondent local.

Gone fishin’ by a shady wady pool
I’m wishin’ I could be that kind of fool
I’d say no more work for mine
On my door I’d hang a sign
Gone fishin’ instead of just a-wishin’

Dragelor, dragilor, așadar, orele vă sunt numărate până ce Vasile și consoarta vor cotropi urbea cu caravana lor. (Asta deja începe să miroasă a dindragoste...) All you need is us.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...