Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, mai 28, 2010

”Dacă-mi spui stimată doamnă eu zic că mă-njuri de mamă”

De doi ani am renunțat la serviciile Vodafone. Consider că practică și promovează o politică cretină de care am încercat să mă dezic. Totul a început cu câțiva ani în urmă, când, pregătit de îmbarcare pe terminal, la Paris, sunt sunat de către o domniță cu tupeu care îmi explică faptul că nu mi-am plătit la timp factura. De pomană încerc să îi explic că de îndată ce ajung în țară o voi face, nimic nu o înduplecă. Trebuie să plătesc pe loc. Îi explic că mi-e imposibil acum, nefiind în țară și că până la achitare nu au decât să îmi dea amendă. Nici o undă de milă. În cele din urmă cedează, atunci când îi explic că toată această conversație cretinoidă are loc datorită mărinimiei buzunarului meu, setat pe roaming. Plec din țară și renunț la Vodafone, cu un suspin de ușurare. Cred eu că mi-am întrerupt abonamentul. După trei luni primesc o factură la ai mei prin care sunt somat că ori plătesc factura ori mi se pune sechestru. La întrebarea: pe ce? răspunsul nu poate fi decât unul obscen, așa că mă abțin.

Mult mai actuală este situația de astăzi. Sun pentru a mi se mai închide un număr, după solicitări repetate datând din noiembrie. Trec testul grilă, semn că am o vagă părere cu privire la cifre și doleanțe și în cele din urmă mi se răspunde. Tind să cred ca o voi rezolva rapid. Fals. Vocea de domniță, de la capătul firului se bășică atunci când mă adresez cu: stimată doamnă. Poate dacă îi ziceam aș fi trecut neobservat, însă nu te pui cu nervii omului. Sunt convins acum că dacă nu ar fi trebuit să trec testul grilă de acces, în două limbi străine apăsați tasta unu, apăsați tasta trei, această convorbire poate fi înregistrată nu m-aș fi adresat persoanei în cauză cu stimată doamnă ci cu sau fată. Stimată doamnă îi căzuse prost, semne premature de colită. După care, mercantilismul o scoate din transa defensivă. Și acum vine bomba: pot să vă fac altă ofertă pentru numărul de pe care mă sunați. O întreb dacă cererea mea a fost soluționată. Duduia continuă cu ofertele. Nu am avut de-a face cu comiși voiajori, dar constat că pot fi detestabili. În cele din urmă mi se confirmă că abonamentul mi-a fost sistat și că voi mai primi o ultimă factură. Sunt convins că agonica mea relație cu Vodafone nu se încheie aici, însă cel puțin fac toate demersurile pentru a îndepărta cangrena.

P.S.

Am înlocuit Vodafone cu Orange. Fără teste grilă și fără fecioare cu coșuri care încă mai cred în Supermanul din mine, care mă execut și îi îndeplinesc cele mai tenebroase fantezii. Și dacă nu chiar Superman poate-o fi vreun zburător...?

Un comentariu:

Timea spunea...

Eu am avut experiente taman a inverse Vodafone si Orange. De Vodafone e ceva normal ca atunci cand iesi din tara, dai drumul la roaming si gata, la Orange... ma roaga duduia sa depun 150 de euro intr-un cont ca sa faca asta!!! What??? Intr-o vreme nu aveam semnal la telefon, in sat la mine, am facut reclamatie, intr-o luna au venit si au pus antena. La Orange nici acum nu am semnal, nici macar cat aveam la Vodafone inainte de reclamatie... Etc.


Pleased to meet you, hope you guess my name...