Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, octombrie 11, 2011

ParaMeciul de Buzău

Am avut emoţii la meciul de săptămâna trecută dintre Căldărăşti şi Maxenu. De fapt, sincer vorbind aş fi vrut să dau o fugă până la Buzău ca să văd meciul, dar cum nu eram sigur că voi mai prinde bilete, am preferat să îl văd la televizor. Cum nu am putut să văd meciul nici măcar la televizor am avut emoţii de la distanţă. Între timp însă am uitat de meci, şi când mi-a pomenit Domnu (Eusebiu mai nou) de acest derby, mi-am amintit că aveam strângeri de inimă. Efectiv am avut palpitaţii aşteptând verdictul. Cine a câştigat? Căldărăşti sau Maxenu. Ei bine, m-am relaxat când am aflat că a avut câştig de cauză Căldăreşti. Echipa mea de suflet.




Privind imaginile veţi regreta şi voi cum am regretat şi eu că nu am fost prezent la acest spectacol fotbalistic. Fotbal şi natură dezlănţuită, reducerea la absurd a modernităţii. Ce mai poţi să îţi doreşti? Să câştige Căldărăştiul Europe League...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...