Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, octombrie 27, 2011

Profeţiile Babei Vanga se împlinesc. Astăzi: Offending Command

Aud anumite chestii şi chiar dacă aparent le uit ele rămân undeva tezaurizate pentru mai târziu. La fel s-a întâmplat şi cu previziunile Babei Vanga, o ştiţi, bulgăroaicata teribilala care pronosticatata ce şi cum despre sfârşitul iminentete al lumiitata. La un moment dat Baba Vanga zicea că oamenii se vor transforma în roboţi. Nu am râs, dar nici nu m-am implicat prea mult în subiect. Apropo, să nu uit să văd Transformers 3!!! Ieri Doamna mi-a dat apă la moară şi mi-a confirmat previziunile lui Vanga povestindu-mi şi trimiţându-mi, pentru elocvenţă printul din stânga.






Supărată că imprimanta îi dă rateuri, după a nu ştiu câta pagină care nu mai răspundea comenzilor, încăpăţânându-se să iasă şi după un puhoi de sudalme, maşinăria, triumfal îi aruncă o pagină printată. Mesajul este în conformitate cu reacţia anterioară a Doamnei. OFFENDING COMMAND. Bine că nu i-a printat şi citaţia de prezentare în instanţă... Maşinăriile au început să interacţioneze cu noi, ceea ce îmi confirmă faptul că sfârşitul lumii este la colţ. Să îi rugăm pe zugravi sau pe vecini să îi oprească scurtul drum până la noi. Cu găleţi, cu bidinele, cu ţucalul plin, cu mobile. Să îl rugăm pe vecinul care se hotărâse zilele trecute să se răzbune pe un alpinist utilitar, tăindu-i coarda. Altfel maşinile vor pune stăpânire pe noi. Ne luăm la ceas de seară, însetaţi, o cola la doză de la automat şi acesta ne va afişa pe display: nu vrei o fată? ieftină! De fapt "eftină". Iar pe ecranele stadioanelor, la scoruri fluvii echipa penibilă va fi întrebată: "nu era mai bine să pierdeţi prin neprezentare?" Până la urmă, dacă tot se confirmă un alt zvon, citit dimineaţa într-o foaie de scandal, conform căruia în curând bărbaţii se vor bate pe femei nici nu va fi foarte rău să apelăm la femei electronice. Ele vor ştii totul despre noi şi, seara târziu, uitându-ne plictisiţi la televizor ne vom trezi că suntem întrebaţi: "sper că ai baterii încărcate, să nu ni se întâmple ca ultima oară..."

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...