Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, septembrie 01, 2010

Portretul unui american, mai pe la tinereţe

De mult nu v-am mai supus la grea încercare cu un Quizz, aşa că recuperez în cele ce urmează. Eu unul l-am trecut, primindu-l şi eu la rândul meu de la BebeBebe. Prin urmare, nu e greu, nu e imposibil şi o să vedeţi, până la urmă e chiar catarctic. Şi chiar optimist. Folosiţi-vă imaginaţia, şi ca să vă dau totuşi un indiciu ţineţi cont că nu cu toţi dintre noi timpul e nemilos. Cu unii chiar deloc. Deci nu vă duceţi prea departe, priviţi imaginea şi ziceţi primul lucru care vă vine la gură. Încercaţi să nu mă înjuraţi, totuşi, eventual spuneţi al doilea lucru care vă vine la gură. Dacă vi se pare că cel din centru, cu bandana de piele pe cap seamănă că Administratorul de Bloc, sau cu Tânărul de la Măcelărie, sau cu Melteanul de la Colţul Străzii care seară de seară sudează ţigările şi fluieră gagicile pe stradă, spuneţi-i numele. Nu se ştie niciodată şi oricum, nu puteţi fi sigur că în timpul liber nu lucrează, ca part-time, la Hollywood.


Multă baftă vă urez şi să curgă răspunsurile!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...