Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, septembrie 01, 2010

VasileSensual şi doppelganger-ul său, tot VasileSensual

Domnule "VasileSensual" alias Daos alias Ninja Wolf,


Când veți ieși de sub aliasurile sub care vă ascundeți cu lașitate, când veți renunța la gogomănii pseudo-negaționiste și veți încerca să vă ridicați la nivelul revistei ACUM veți avea o șansă să fiți ascultat. Câtă vreme vă comportați în acest fel, vă recomand să rămâneți pe blogul pueril pe care-l păstoriți.

Petru Clej

VasileSensual
vasilesensual.blogspot.com
vasile.sensual@gmail.com
89.134.156.41

2010/08/26 la 11:47

Dragii mei, mai ţineţi minte postul meu de săptămâna trecută în care mă arătam alarmat de comportamentul formatorului de opinie Petru Clej? Ei bine, iată că între timp, acest domn continuă să îmi dea de gândit şi confirmă spuselor altora care se vaită în virtual de stilul deviant al domniei sale. Cineva îl acuza pe acest individ de "hărţuire". Iată că nu am scăpat nici eu. După ce am fost acuzat că aş mai avea şi alte "nick"-uri prin intermediul cărora probabil nu îi dau pace (nu văd de ce m-aş ascunde când nu am de ce, fiind foarte mândru de numele pe care îl port şi care nu suferă comparaţie cu celelalte două născociri ale domniei sale), domnul Petru Clej face o verificare şi îmi dă şi IP-ul. Este vorba despre IP-ul meu nu şi al celor două nick-uri pomenite anterior. Acesta este un semn că Petru Clej este un investigator vigilent.


Mai aflu de asemenea că revista Acum are un anumit nivel. Singurul nivel pe care îl recunosc acestei foi este un subnivel, în principal datorită virulenţei gratuite a acestui domn, care pare să nu fie mulţumit de nici o altă părere în afara celei care îi aparţine.


Şi mai aflu că păstoresc un blog pueril. Aşa să îi rămână numele. Dacă non-pueril înseamnă să încriminez, să îmi vărs veninul, să eman teorii ale conspiraţiei, să suspectez pe cei care intră aici şi să le verific IP-urile, atunci mă declar mulţumit cu statutul acestui blog.


Trăiască blogurile puerile, ca al meu!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...