Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, august 24, 2011

Viens chez moi, j'habitte chez une copine... franc masonne

Sub titlul Din tainele masoneriei... feminine am văzut astăzi, aici o enormitate. Este vorba despre un filmuleţ marca Realitatea TV care, pe faţă face lobby francmasoneriei feminine din România. Atât de bine este făcut filmuleţul de 20 şi ceva de minute încât în prima sa parte am reuşit să izbucnesc în râs. La un moment dat, vorbindu-se despre "vechea tradiţie românească a masoneriei feminine" sunt proiectate imagini cu celebrele masoane internaţionale Louis Armstrong şi Stan şi Bran în timp ce jos, în bară rămăsese scris Din tainele masoneriei... feminine. M-a scandalizat însă altceva. La un moment dat apar două dudui, despre care aflu din bara de jos că sunt "proaspăt primite în lojă". Sunt surprins, ştiind că masoneria este o organizaţie secretă. Ei bine, nu mai e.


Venerabila maestră îmi oferă lămuriri. Loja aceasta nu mai este de mult secretă ci doar discretă. M-au spart! Şi în completare, una dintre aceste dudui face o invitaţie: le invită pe toate doamnele să intre în această organizaţie, pentru a cunoaşte altfel de oameni. Aoleu! Ce fel de altfel? Cu 5 ochi, cu multiple organe sexuale, cu negi pe nas sau cu probleme de moralitate? Ce fel de altfel? Înţeleg, ca orice alt profan că este vorba despre nişte curiozităţi ale naturii, despre nişte oameni pe care nu îi întâlneşti zi de zi. Până la urmă e de înţeles dezideratul acestei organizaţii: să transforme româncele în francmasoane. În farmazoane, vorba lui Creangă. Înălţător. Aşadar nu e vorba despre criterii spirituale sau morale, ci pur şi simplu sexuale. Acum că Naomi este femeie, poate să intre şi ea în rândul celor deocamdată 300 de românce francmasoane. Frumos feminismul acesta, frumoasă evoluţie, de la cratiţă la şorţ... Stana şi cu Brana, cum se anunţa din primul sfert al filmului.


Şi aşa mi-am amintit de un banc, oricât de anoste ar părea trimiterile. Ştiţi care este diferenţa dintre labă şi secs? În timpul actului sexual mai şi socializezi...

Un comentariu:

akritura spunea...

bancul il stii de la mine. ti l-am zis ieri dupa ce mi-ai povestit de muierile astea!!


Pleased to meet you, hope you guess my name...