Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, august 11, 2011

Scrisoare deschisă pentru Yoohoo

Dragă Yoohoo,



Mi-am dorit de mult să îți scriu însă mi-am spus că nu pot face acest lucru, câtă vreme tu nu ești altceva decât o banală jucărie de pluș, cu ochii mari care, odată ce te-au luat în vizor te vor urmări pretutindeni, până când ajuns la capătul răbdărilor pui mâna pe primul obiect contondent și îi scoți. Pe ochi. Pe amândoi. Iată însă că zilele trecute TU mi-ai scris. A fost pentru mine o surpriză. Așadar exiști și ești viu și jucăuș (în postul meu anterior, despre Yoohoo and Friends) m-ai invitat la concurs. Sau poate nici măcar nu exiști și ești doar un simplu spam. Nu. Eu vreau să exiști! Așa că dacă tu ți-ai permis impolitețea de a îmi agresa intimitatea, voi face și eu același lucru. Așadar, dragă Yoohoo...

Bine ai venit în casa mea! Mai de demult. Piticul nostru te adoră atât pe tine cât și pe prietenii tăi. Prin urmare te-am acceptat. Câtă vreme este vorba despre fiul nostru, nimic nu este prea scump, și nu am pus prea mare preț pe asta, pentru că atunci când vroiam, te cumpăram atât pe tine cât și pe prietenii tăi. Pentru cei care nu știu, la 13 cm voi costați 29 RON și la 26 cm 63 RON. Despre cei de 13 cm s-ar putea spune că sunt oarecum accesibili, însă, devin din ce în ce mai puțin dezirabili, câtă vreme au fost lansați în paralel cei de 26 cm. Strategie parșivă de marketing, să oferi cumpărătorilor normalul dar și supradimensionatul. Dacă se poate de 26, nu e rușine să ai de 13? Prin urmare cel de 13 cm zace prin magazine, mai mult ca termen de comparație. Toți și-l doresc pe cel de 26 cm. Care costă cam a zecea parte dintr-un salariu mediu în România. Ieri am văzut cu ochii mei copii punând mâna pe ochioșii aceștia și ulterior punându-i la loc, după ce părinții le explicau că nu au bani de așa ceva.

Am o idee. Pot repara această perversiune. Cum extensie nu pot face, deoarece ar fi mult prea costisitoare și suturarea ar lăsa de dorit, pot pune gratuit, la dispoziția părinților dornici să le cumpere așa ceva copiilor lentile de contact, cu lupă, care să îi facă pe copii să creadă că se joacă cu Yoohoo-ul de 26 cm.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...