Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, noiembrie 17, 2010

Leapşa din cauza Akriturii

Asta e o leapşă de la Akritura, de pe blogul domniei sale Bomboana de sub colivă care mi s-a părut haioasă. Ia să vedem ce iese:

- după-amiaza de martie, cu un orizont aprins şi un refren de Beatles. Culmea e că sunt fan Rolling Stones şi nu Beatles, dar de fiecare dată când îmi revine sentimentul ăsta, un pitic ascuns începe să îngâne "across the universeeeeeeeee
...
Jai guru deva om
Nothing's gonna change my world
Nothing's gonna change my world
Nothing's gonna change my world
Nothing's gonna change my world
"
- cea mai bună ciocolată din lume: cârnaţii "véres hurka"
- "Călăreţul fără cap", "Zece negri mititei". Nu l-am înţeles niciodată pe Verne Gyula, prin urmare l-am evitat cu obstinaţie.
- Morrissey forever.
- zăpada, indiferent în ce ordinem mai ales cea care cade începând cu lăsatul serii. Când eram mic, şi îmi consumasem orele de joacă în aer liber păzeam zăpada. Fără mişto. Mă uitam pe geam ca să mă asigur că nu s-a oprit şi că a doua zi mă voi bucura de o imensitate albă. Adormeam cu convingerea că dimineaţa totul va fi noroi, dar măcar asistasem la "fenomen".
- cafea clar şi o ţigară de foi (din păcate rar, în ultima vreme. Cred că va fi instaurată democraţia în Cuba...)
- Sofia Vicoveanca categoric, Grigore Leşe, ca folclorist (ca om pentru mine nu există) şi Nea Beni (îl iubesc pe omul ăsta mai ales pentru că construcţia sa umană, ca folclorist, e bine să fiu puţin afumat ca să vi-l laud).
- blugii
- jurnalul lui exarhu şi al simonei tache
- Faulkner - nu ştiu poker, dar învăţ mereu...
- cel mai mult si mai mult doamna şi domnu. bela şi oli. şi cumnaţii noştri. şi ana şi răzvan.
- cel mai puţin, Icră (piele fină). Cine ştie cunoaşte. Dar parol, uneori simt aşa că trebuie să îl văd, să îi ascult enormităţile şi să fac mişto de el. Oamenii ca el fac foarte bine sănătăţii mentale. Te asigură zi de zi că eşti încă bun, valabil şi că nu vei ajunge niciodată aşa.
- verdele clar şi oficial negrul
- visul unei nopţi de vară
- unghiile tăiate în carne
- dobro si craio (aici iar sunt de acord cu Akritura)
- iarna. în tot felul!!!
- noptile cu tom waits, cu lumină slabă, cu fum de ţigară şi cu bere
- Rescue Me
- Mihail Sebastian, L.D. Teodorovici
- bunicul din partea tatei şi bunica din partea mamei. Astăzi nu mai sunt, dar cred că s-ar bucura să afle că nu i-am uitat.
- câinii de talie cât se poate de mare. Boxer, ciobănesc belgian (Norah care există la ai mei). Mai nou visez la un Mastino napoletano sau la un dog german. Ştiu că sunt băloşi, dar nu-mi pasă...
- duş. Urăsc statul în cadă. Nu am niciodată timp suficient şi dacă aş fi avut vreodată până acum îndrăzneala să intru cu laptopul astăzi nu v-aş mai fi scris.
- Ardealul şi în mod special Vrancea (partea cu Odobeşti şi Soveja)
- când tună şi fulgeră şi se face întuneric la ora 3 după-amiază de zici că îi iese profeţia Babei Vanga.
- luiza zan şi jimmy jimmy. Oamenii ăştia doi au geniu şi nu ştiu.
- sosetele flausate cu degete. Am o pereche pe care o port numai la "ocazii".
- dulceata de nuci
- mirosul de gutui, da şi aici sunt de acord cu Akritura.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...