Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, noiembrie 02, 2010

Brutarul faţă cu monotonia zilnică

Aseară am văzut încă o emisiune cretină marca MTV şi ce e cel mai trist aici e că am râs cu lacrimi. Pranked este o mizerie bazată pe "anecdote fizice" pe care le faci aproapelui tău, gesturi care ascund resemnare şi sadism. resemnare pentru că realizezi că dacă îl ucizi rişti să-ţi pierzi libertatea, ori asta nu vrei şi sadism pentru că faci tot posibilul ca să îi oferi acestuia momente similare unei morţi lente. Nu v-o recomand, dar dacă din greşeală zapaţi pe MTV când se desfăşoară această sarabandă de bancuri proaste zăboviţi o ţâră. Măcar vă consumaţi porţia zilnică de râs.

Apoi a fost reportajul intens mediatizat cu cetăţeanul care descoperă în punga de pâine un şoricel viu, care îşi făcuse cuib. Pe aceeaşi linie, nu m-am putut abţine să nu mă gândesc că printre mulţii şoricei infiltraţi în produsele alimentare fără voia lor mai sunt şi unii puşi acolo cu intenţie, de iubitori de "anecdote fizice". Acum pe bune, să lucrez zilnic la banc, să văd acelaşi şi acelaşi lucru ar genera monotonie cronică, care la rândul ei ar da naştere unor idei năstruşnice pe care cu greu mi le-aş putea reprima. De ce atunci să nu îi credităm şi pe unii brutari cu paternitatea unei astfel de glume prin care introduc un şoricel în pungă, pe care o sigilează şi o trimit spre comercializare. Bucătarii scuipă în mâncare, n-am nici un dubiu, chinezii introduc diverse chestii în plăcinţelele-răvaş, de ce nu ar exista şi anumite momente în viaţa unui "panificator" când să introducă în produsul muncii sale şoricei homeleşi.

Îmi imaginez reacţia de după, când deja imaginea cu şoricelul în pungă face înconjurul televiziunilor. Îşi sună prietenii şi le spune: "băi, daţi pe teve că l-am făcut pe Chiţ vedetă de televiziune." Şi să ne mai revoltăm că ni se ascultă telefoanele... Ce i-am mai rupe urechile unui astfel de glumeţ...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...