Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iunie 07, 2010

Despre virginitate, winnona ryder şi cai albi

Astăzi, conversaţie sterilă cu domnişoara Oţet. O redau mai jos, tocmai pentru că mă exonerează de lenea şi de inactivitatea din cursul zilei. Enjoy!
  • VasileSensual: duminică, 18 aprilie 2010
    Virginatatea are valoare doar pentru femei!
    ia uite ce scrie psihologu asta despre virginatate
    Oţet: ))
    Oţet: asa e, sa mor eu!!! si cred ca numai pt femeile urite
    VasileSensual: repede tu stii tot
    Oţet: imi zicea aseara un tip ca a vazut shrek 4 si ca e o mare laba si ca... citez "ce rahat vor sa zica astia in shrek? e un fel de demitizare a frumusetii?!
    VasileSensual:
    Oţet: adica...orice grasuna vine de la film si se simte printesa??"cam asa si cu valoarea virginitatii, explodeaza cosurile pe fata, creste mustata, esti urata cu spume dar,...ai o valoare
    VasileSensual: da, inca o mai ai, da, asa e
    Oţet: ca nu-i trebuie nimanui
    VasileSensual: auzi, sa stii ca in ciuda personalizarii ei aceasta nu exista, ca daca ar exista, poate nici virgine nu ar mai fi, indiferent de frumusetea lor. macar ne alegem cu trofeul…
    VasileSensual: el nu exista insa. am dezvirginat-o e ca si cum te-ai lauda ca ai desfacut multe capace la bere
    Oţet: )
    VasileSensual: dar nu le ai sa demonstrezi
    Oţet: o sa tin minte asta cu capacele de bere. da' cine vrea sa -si desfaca singur berea cind oricum plateste un chelner? da' berea tre sa fermenteze. sa n-o deschizi ca pe o cutie de coca cola
    VasileSensual: eu nu beau mai alcool, beau insa multa cola
    Oţet: )
    VasileSensual: eu o agit si ea ma agita asijderea, ne agitam reciproc
    Oţet: nu e nevoie sa deschizi cutii de bere singur cind se poate ocupa de asta ospatarul. acuma, ...really, cine dracu vrea sa faca secsulet cu o virgina??? sau cine isi aminteste cu drag de perioada de virginitate??? sau de prima data?
    VasileSensual: bai, tu nu faci secs cu o virgina, tu faci secs cu femeia din ea
    Oţet: )
    VasileSensual: adica Winnona Ryder, sa zicem
    Oţet: care se ascunde a' dracului... ai de cautat, nu gluma
    VasileSensual: vrei sa zici ca daca ar fi virgina nu as vrea sa fac secs cu ea?
    Oţet: cu winnona? cu winnona?
    VasileSensual: tu acum ai substituit femeia acestei notiuni dupa cum spuneam
    Oţet: poi, ...
    VasileSensual: care nu exista, nu exista domne virginatate in stare pura, nu pricepi?
    VasileSensual: da, cu winnona, evident
    VasileSensual: multe doamne si domnisoare faceti o imensa confuzie cand personificati virginitatea ea nu exista domne
    Oţet: stai oleaca n-am inteles, tu vrei sa zici ca de fapt nu berea te intereseaza, adica...nu cutia de bere, cu capacul ei cu tot ci berea dinauntru si ...winnona
    VasileSensual: trebuie sa recunosc, sunt genul de om care prefer sa folosesc din bere numai continutul
    Oţet: cu sau fara capac e o bere buna, nemteasca
    VasileSensual: dar am citit ca exista unii care au ajuns la urgenta pentru ca si-au bagato intr-o sticla
    Oţet: frate, sa-ti explic ca nica nu stii deci, de la bere faci pisu des prin urmare berea sucks, anyway
    VasileSensual: si de la pantofi cu toc cui faci bataturi
    Oţet: adica e mult mai eficient un vin bun sau o votca zdravana dar bem bere ca e placerea aia de poc poc, capacul, o bei repede, ragai pe urma
    VasileSensual: eu ti-am zis, prea tinzi sa personalizezi si aceeasi greseala o faci si cu berea sau votca ii dai nume sau vin
    Oţet: faci pisu, pac alta
    Oţet: adica...
    Oţet: berea e buna tocmai ca de la a treia incolo merg ca pe banda
    VasileSensual: nu exista mai, e o licoare generic de la o licoare iti vine sa produci alta licoare simplu ca buna ziua
    VasileSensual: de la frig te ia cu frig nu e logic? de la cald te ia cu cald
    Oţet: nu merge cu orice licoare comparatia de exemplu, bei clorocalcin ca ai o eruptie pe piele si lipsa mare de calciu si ...cum dracu poti sa zici ca ...e licoare in general..
    VasileSensual: ideea e ca te ia cu pisu oricum indiferent ce bei de aceea spun ca victimizarea asta cu virginitatea mi se pare un soi de cochetarie “sunt virgina, vai, si am cosuri, si sunt grasa si nu ma iubeste nimeni vai cand ti-e sete bei si clorocalcin”
    Oţet: bere, cola, clorocalcin...
    Oţet: care victimizare?
    VasileSensual: ia tu pelerinul din desert dupa 2 zile de deshidratare si ofera-i clorocalcin oricum face mai devreme sau mai tarziu eruptie pe piele
    Oţet: si sa vezi cum te baga pelerinul din desert fix in....
    VasileSensual: asa si cu virginatatea se rupe domne himenu poate nu la ore fixe ca sa tragi de aici concluzia ca te iubeste careva dar se rupe oricum
    Oţet: totusi, eu sper ca nu suntem o societate compusa din pelerini din desert care ar bea orice....prefer sa cred ca oamenii beau licori de placere, nu de nevoie)
    VasileSensual: placerea fara nevoie nu exista, parol
    Oţet: ce treaba are ruptu' cu iubitu'?) asta e gindire de muiere)
    VasileSensual: pai eu asta iti spuneam ca e cochetarie aici, ca parca intereseaza pe cineva ca nu esti iubita, dar daca o bagi pe aia cu virginatatea lucrurile devin interesante
    Oţet: oare?
    VasileSensual: eu asa zic. nu imi intra nimeni in casa deja suna abstract. te poti gandi la orice dar: nu imi intra nimeni in casa pentru ca nu am nici usi si nici geamuri e deja altceva
    Oţet: eu cred ca devin patetice. eu daca as fi barbat nu mi-as trage-o nici in ruptul capului cu o virgina si nu mi se pare deloc nici provocator nici exotic…
    VasileSensual: hai mai, e absurd: draga winnona, esti virgina, nu mersi!
    Oţet: draga winonna, esti buna rau da' esti virgina...what's wrong with you?
    VasileSensual: tu nu te gandesti ca jignesti omul? cum sa il refuzi mai
    Oţet: eu zic ca esti frigida!
    VasileSensual: nu nu nu. esti virgina pentru ca nu m-ai intalnit pana acum, nu-I asa?
    Oţet: ba da, pun pariu ca e frigida!
    VasileSensual: nu e mai frigida
    VasileSensual: predomina insa senzatiile tari din alte parti, de pilda, incercarile de shopping pentru ca pana la urma reuseste sa nu scoata nici un ban din buzunar…
    Oţet: sau pentru ca niciodata n-ai inteles de ce toata lumea are un singur sex iar tu ai doua ratate
    VasileSensual: bai am zis Winnona nu Simone de Beauvoir Winnona are un singur sex

    Oţet: ai vazut tu?
    VasileSensual: sunt convins, nu se poate sa aiba putza, nu se poate si pace
    Oţet: eu pina nu vad nu cred. Valeaau si cita treaba are vinonna. maaare))
    VasileSensual: ce dracu ai mai tu cu winnona?
    Oţet: eu?
    VasileSensual: tu realizezi ca suntem o societate fericita pentru ca astea ca tine care cred ca nu merita sa ti-o pui cu virgine sunt foarte putine?
    Oţet: nu-i asa toate fetitele cred ca se merita da' vine momentul cind isi dau seama ca nu-i asa
    VasileSensual: imagineaza-ti un birou numai cu virgine. de fapt, iti doresc sa nu iti imaginezi
    Oţet: valeaau, din alea frustrate care se isterizeaza din orice
    VasileSensual: au o sticla de bere buna dar nu o deschid decat de ziua nationala. ceva de genul asta nu? si mai tarziu devin alcoolice
    Oţet: si ziua nationala o las pe la anu'.
    VasileSensual: e naspa cand ziua nationala e doar o data pe an
    Oţet: bai eu zic ca e ok sa fii alcoolica, suma viciilor e o constanta
    VasileSensual: si eu
    Oţet: si sint si vicii mai nasoale ca berea
    VasileSensual: dar e patetic la fiecare al doilea pahar sa iti amintesti cum a fost prima bere si sa regreti ca ai baut-o in decembrie si nu de ziua lui eminescu
    Oţet: nu stiu de pe ce planeta vii tu dar majoritatea oamenilor nu vor sa-si aminteasca de prima bere
    VasileSensual: sa te uiti pe site-ul ala al psiholoagei aia cu “virginatatea are valoare doar pentru femei”
    Oţet: in cel mai rau caz, iti amintesti de berea cu vecinul de la 2 care era mai buna decit aia cu colegul de banca
    VasileSensual: are valoare, auzi tu? ce valoare are bre?
    Oţet: stai ca nu gasesc articolul, anyway, e o prostie, de fapt, o gresala de educatie. intre o virgina si o nimfomana exista o gramada de trepte
    VasileSensual: cred ca e vorba de mai multi timpi, nu de trepte, de defazare. virgina e cu trecutul nimfomana cu mai mult ca perfectul.
    Oţet: virginitatea nu e o virtute, asa cum nimfomania nu e un pacat
    VasileSensual: da mai, dar acum vine textul feminist
    Oţet: eu nu gasesc articolul fimeii...
    VasileSensual: "memoria,…, noi suntem sensibile, avem memorie. un kkt
    Oţet: am intrt pe blog, dar nu e si asta e o prostie ca barbatii or fi toti senili
    Oţet: zicea badea la un mom dat de femeie si de iubire in stilul lui acid ca...vezi doamne, femeia si cind e in genunchi e delicata si sensibila
    VasileSensual: dadada, stai mai ca nu gasesc aia
    VasileSensual: poftim: aceasta frumusete mi-a adus numai necazuri. Nu am fost respectata decat cu greu si deseori am fost tinta unor insinuari rautacioase ale unor doamne si atacului rautacios al unor domni.
    VasileSensual: deci nu are nici o problema ca e urata
    VasileSensual: Deseori am fost etichetata cu comportamente pe care nu le-am avut...
    De ex: ,,arata asa de la mult sex!"

    VasileSensual: N-am nici-un merit ca nu ma ingras si sunt de-a dreptul norocoasa ca m-am nascut cu un metabolism bun. E doar un norc ca n-am un nas mare, dintii stricati si ca nu am avut nevoie de silicoane...
    VasileSensual: deci nu e nici grasa…
    Oţet: sa vezi, scrie mai jos ca e frigida, adica poate nu scrie, da' aste e explicatia
    VasileSensual: Visul ca barbatul va fi bland si bun cand i te daruiesti, ca te va mangaia sa nu te doara, ca te va proteja cand te pregatesti sa devii mama, ramane pentru multe femei doar un vis.
    VasileSensual: fii atenta, ia uite. femeile astea care vor sa fie mangaiate sa nu le doara eu cred ca vor sa fie mangaiate si nici sa nu simta, din ciclul: am fost f%@#$ si nu mi-am dat seama
    Oţet: )
    VasileSensual: a fi f%@#$ implica zbucium, ce dracu, cunosc genul asta, imi devine clar cam ce e in capul ei, femeia aia pe care nu ai voie sa o lovesti cu flaorea si doar cu ghiveciul
    Oţet: )
    VasileSensual: Un domn s-a dus in biserica si si-a asteptat consoarta cu alai, cu nasii, cu preoti si a chemat-o fara sa-i spuna pentru ce. Foarte frumos si poate credeti ca ea merita si dumneavoastra nu, dar va asigur ca meritati si dumneavoastra, numai ca doamna respectiva doar a avut norocul sa intalneasca un domn cu o educatie aleasa, un domn care stie sa pretuiasca femeia de langa el.
    VasileSensual: iete
    Oţet: da' ce frumoooos, ce romantic… ce mameluc !!)
    VasileSensual: daca o astept in carciuma e naspa.
    VasileSensual: cred ca era impotent si in mod cert in noaptea aia nu si-a tras-o cu ea, poate cel mult cu Manuela
    Oţet: )) sau o avea mica si s-a gandit ca daca apuca s-o ia cu popa nu mai poate da 'napoi
    VasileSensual: da mai, dar avea un suflet mare
    Oţet: ce tare e asta cu sufletul)
    VasileSensual: faza e ca psiholoaga asta e mai lovita decat femeia cu idealuri de virgina
    Oţet: eu cred ca aceasta duamna psiholog nu prea are parte de actiune motiv pentru care scrie articole lungi plicticoase pseudo-stiintifice pointless
    VasileSensual: pai ea e aia cu calul alb si le intoxica si pe astea. daca le intrebi pe doamne ce e minunat la un cal alb nimeni nu iti va spune ca e pentru ca albul mareste, pe bune, dar formatoare de opinie precum duduia psiho asta va baga in cap ca albul e mai frumos ca negrul, e pur, e nepatat ce sa zic…
    Oţet: eu as spune "coama" de exemplu
    Oţet: da' nu mi-a dat prin cap ca albul micsoreaz sau mareste. lasa puritatea, frate, coama aia e ca din poveste
    VasileSensual: vreau si eu sa o vad pe una care se vaita ca iubitul a venit pe un cal negru
    Oţet: ))))
    VasileSensual: totul e sa vina pe ceva
    Oţet: daca vine pe un ponei e totusi discutabila treaba
    VasileSensual: cu coama eventual nu e chiar asa. eu daca vin pe ponei clar ies de sadic, dar daca vine un midget e deja un semn bun si de bun simt, e respectul pentru animal
    Oţet: true, p e mine ma doare capul de ris si m-am inecat cu orez
    VasileSensual: pot sa pun asta pe blog?
    VasileSensual:
    Oţet: da, poti
    VasileSensual: e suprarealist de-a dreptul
    Oţet: e totally funny il sharuiesti

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...