Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, iunie 16, 2010

Viața merge înainte - Capricii

Un jandarm se conversa la telefonul mobil cu prietena sau soția, recapitulând cumpărăturile pe care le avea de făcut de îndată ce ieșea probabil din tură. ”Da dragă, am înțeles, castraveți și tetraciclină.” Probabil că ordinea de consum avea să fie inversă, încă un semn că viața merge înainte.

...

Acum mai bine de două decenii a murit cel mai bun prieten. Avea 16 ani. La înmormântare, actuala iubită a venit însoțită de noul ei iubit, cu care a intenționat să participe împreună la priveghi. Îmi amintesc că atunci eu unul m-am revoltat, mi se părea inacceptabil un astfel de comportament. Am fost la un pas să îi dau afară pe amândoi, în cele din urmă nu a mai fost nevoie. Tânărul a rămas afară iar fata a intrat, a stat câteva minute, după care a plecat, ținându-se de mână cu însoțitorul. Colegii de clasă mi-au explicat că ”viața merge înainte”. Depinde din ce perspectivă privești lucrurile...

Mi-am amintit de un film românesc. ”Angela merge mai departe”. L-aș revedea, dar dacă nu mă grăbesc o să apară noul Allen și iar nu voi avea timp... ”You Will Meet a Tall Dark Stranger” este anunțat pentru septembrie, 2010...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...