Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iunie 14, 2010

Being VasileSensual

Iată o leapşa de la Bendeac:


SUNT… un tip principial

AS VREA… să mi se răspundă mereu cu aceeaşi monedă

PASTREZ… tot ce înseamnă cărţi, filme şi muzică

MI-AS DORI… să devenim neimportanţi în comparaţie cu cei de lângă noi

NU IMI PLACE… frustrarea pe care o recunosc la anumiţi apropiaţi (nu prieteni)

MA TEM… de frustraţi (ai de spus ceva în viaţă spune-o cu curaj pe faţă de la tinereţe până la bătrâneţe)

AUD… în continuare vocea mea interioară

IMI PARE RAU… că nu am mai mult timp pe care să îl pot petrece cu cei dragi şi cu adevărat importanţi

IMI PLAC… femeile puternice

NU SUNT… intolerant

CANT… întotdeauna cântece penibile şi niciodată pe cele cu adevărat dragi (ultimul şlagăr de la gura mea se numeşte Coca - Cătălin Crişan)

NICIODATA… nu voi renunţa la umor

RAR… nu mi-am cerut scuze după ce am comis câte o porcărie

PLANG… doar la filmele din seria Rocky

NU SUNT MULTUMIT… de punerea în practică a democraţiei

NU IMI PLACE… mâncarea de castraveţi

SUNT CONFUZ… în prezenţa narcisiştilor

AM NEVOIE… de timp

AR TREBUI… să par mai indiferent


P.S.

De ce fumez când nu îmi place, de ce îmi pun zahăr într-o băutură care nu îmi place - cafea. Pentru că sunt dependent de gest şi de ideea de dulce...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...