Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, martie 03, 2010

Sindromul Christine cu "Petală" de la Alexandru Andrieş


Asculta mai multe audio Muzica
Poveste simplă care mă face să cred că Christine nu este o simplă plăsmuire, sindromul cu nume de fată existând şi propagându-se cu repeziciune. De vineri deţin cel mai recent album Alexandru Andrieş, "Petală" care este o bijuterie, nu neapărat pentru că aş fi eu mare fan Andrieş, care de altfel şi sunt. Ei bine, dimineaţă acest CD a refuzat să mai iasă din maşină afişându-mi cu îndârjire E R R O R . În ciuda acestei încăpăţânări, CD-ul îmi playază fără probleme, şi mă gândesc că de fapt totul este din cauza mea, pentru că mi-am supărat playerul atunci când am pus pe shuffle "Nu-i nicio glumă".

Mă gândesc că dacă vă ofer spre ascultare piesa asta, dau blestemul mai departe. Poate că la prânz voi avea o surpriză de proporţii.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...