Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, iulie 05, 2011

Simona Sensual, colagen şi body colage

Probabil că pentru mulţi acest blog este o mare necunoscută, dat fiind că deşi are în titlu numele de sensual nu face neapărat reclamă fetei cu acelaşi nume de familie. Probabil că, tot aşa mulţi se gândesc că trăiesc din reclama pe care mi-o face acest nume. Nu voi comenta, lăsând la latitudinea fiecăruia concluziile. Iată însă că acum a venit momentul să scriu despre cea care şi-a uscat chiloţii pe aceeaşi sfoară cu mine: Simona Sensual. Citesc în ziarele de scandal că starleta (zic unii) ar fi fană a Stelei. Prin urmare publică o fotografie pe facebook cu domnia sa acoperită cu câteva decupaje din ziare, cu fotbalişti. Mi-o imaginez stând şi decupând respectivele fotografii. Un fel de colaj trupesc. Bună idee. Promit să fac şi eu, acoperindu-mi corpul în poze cu fete. Dar cred că mai uşor le fac în photoshop, pentru că nu am siguranţă în ţinut foarfeca în mână.


Mai mult, vedeta a postat o fotografie în care apare goală, doar cu câteva fotografii cu fotbaliştii de la Steaua şi nu numai.

În dreptul imaginii apare şi o explicaţie: Fan Steaua.


Acum, dacă vă uitaţi atent la fotbaliştii de pe corpul fetei veţi descoperi în realitate doar doi stelişti, Bănel şi Surdu, poziţionaţi în locuri strategice, pe sfârcuri. În rest un Raţ mic, un Mutu evident, un fost dinamovist care parcă ar fi Bratu şi unul care fuse pe la CFR, îmi scapă numele. M-aş uita mai atent dar mi-e teamă să nu mă ia lumea de pervers. Pentru că adevărul este că dacă Simona Sensual nu îmi spune nimic, fotbalul îmi place...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...