Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, aprilie 30, 2009

El o-ntreabă de talente, ea-i zice de escremente - TRANZACTIV

În comparaţie cu duduia din reclama superioară, permiteţi-mi să îmi vărs amarul. În sfârşit am înţeles ce mă scotea din sărite la povestioara asta cretinoidă cu casnica (sau întreţinuta - mi se pare mai corect) care îşi petrece întreaga sa existenţă între budă şi dormitor. Pentru cei care nu au înţeles, fac cu plăcere un rezumat:

El, om muncitor pleacă dis de dimineaţă la muncă, spunându-i soţiei "repede, mă grăbesc" pentru a produce banii pe care să îi devoreze EA. - Problema ei este că îi mănâncă dar rămân întrânsa, dacă înţelegeţi aluzia. - Înainte de a ieşi din căsuţa sa, cuibuşor de nebunii, el îi comunică soţiei, despre care de fapt nu ştim dacă îi este legitim soţie sau nu, că seara va întârzia datorită unei idioate de şedinţe. Până aici, el munceşte de-i sar capacele, ea parazitează tocmai intrând în budă. Pentru ce, ei bine, ca să facă caca. Sau, vorba unui bun prieten, ca să se escremeze. Pe urmă se lasă seara, el se întoarce acasă, îşi aşteaptă partenera în pat şi ea tocmai iese din budă şi întrebată ce a mai făcut azi îi răspunde sâcâită: "ei, mai nimic." End game. Asta m-a enervat MAI NIMICUL ăsta. Nu m-a supărat nici faptul că tocmai am urmărit una dintre cele mai misogine reclame, cu un bărbat muncitor şi o femeie escremoasă şi nici măcar acela că ea este la fel de sâcâită şi la începutul zilei, şi la finele ei, ceea ce spune multe despre genul de relaţie în cauză. De aici mi se pare chiar logic că soţul se grăbeşte să plece şi întârzie să se reîntoarcă acasă. Nu m-a supărat nici măcar trimiterea că din cauza constipaţiei cei doi au ajuns să nu mai aibă o relaţie.

M-a supărat însă MAI NIMICUL. Adică el o întreabă de realizările ei şi ea îi vorbeşte despre escremente, sau despre neputinţa de a produce aceste mici semne de sănătate. Mă revolt însă când realizez că vorbim aici despre o tânără care, pe lângă faptul că parazitează este capabilă să petreacă o zi întreagă într-o budă, făcând MAI NIMIC. Păi s-o zic eu pe aia dreaptă, chiar aşa de-ar fi, dar o zi întreagă, adică cel puţin 12 ore eu le traduc în cel puţin 2 cărţi citite. Fără a jigni literatura, mi s-ar fi părut mult mai reuşită reclama dacă ieşind din budă EA ar fi răspuns, tot aşa îmbufnată, evident, "ei, am citit un Coelho şi o Sandra Brown" (mai greii s-ar putea să o ajute în defecare), deşi ar fi mers la fel de bine "un Eco şi o Morrison". (Sunt la faza Toni Morrison, ce să-mi fac?) Dar nu, ea a făcut MAI NIMIC. Şi ca fond sonor, aş fi playat, uşor pastişată, piesa Paraziţilor, "Instigare la cultură". De dragu-activităţii citeşte-o carte!

Asta m-a enervat, nonşalanţa cu care nu realizezi că scaunele sunt date de dumnezeu şi pentru ca, luând o postură comodă, să citeşti. Ea nu şi nu. Mai nimic. Păi să nu vă fie cu supărare, dar pentru nimicul care o caracterizează îşi merită soarta. Îi doresc să nu găsească Tranzactiv în farmacii, şi dacă îl ia de la speculă, să coste atât de mult încât să trebuiască sa producă singură finanţele cu care să şi-l procure. Altfel, tot bietul partener ajunge la sapă de lemn şi chiar aşa, pentru ce? Pentru ca tovarăşa sa de viaţă să renunţe la MAI NIMIC?

Tu cât timp citeşti zilnic la toaletă?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...