Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

sâmbătă, august 30, 2008

Spirulina din interiorul meu

Azi am primit un spam care mi-a dat de gândit. Am realizat că am trăit aiurea peste 3 decenii, fără ca măcar să fi avut curiozitatea de a mă autosonda, pentru a descoperi înăuntrul meu două vieţuitoare care m-ar fi ajutat să trăiesc mai sănătos: spirulina şi chlorella. E drept că aşa, profan aş fi zis că spirulina nu e altceva decât o grămăjoară de spanac, şi probabil că aş fi neglijat-o, dar măcar să fi încercat... Îi mulţumesc în orice caz celui care mă îndeamnă să mă autodescopăr:

Descoperă-ţi extraordinarele alge marine: spirulina şi chlorella! Produsele noi din alge marine sunt cele mai eficiente produse naturiste pentru organismul uman şi la mine au cele mai avantajoase preţuri garantat. Uită-te la site-ul meu şi citeşte mai mult despre ele: www.alga-minune.shp.hu pentru că meriţi să trăieşti sănătos!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...